Barbatii devin din ce in ce mai preocupati de imaginea lor. Daca pana acum grija cumparaturilor pentru igiena personala - parfumuri, sampoane si alte produse din aceasta categorie - cadea in grija partenerei de viata, se pare ca tot mai multi au prins gustul cumparaturilor si prefera brandurile care le si aduc un plus de calitate. Cel putin asa arata datele colectate de catre unul dintre cei mai importanti retaileri online din piata.
Parfumurile se află pe primul loc în topul cumpărăturilor barbatilor, acesta fiind completat de șampoane și produse pentru întreținerea bărbii, cea din urmă categorie reprezentând un trend care a cunoscut o creștere remarcabilă într-un timp foarte scurt. De asemenea, se pune un accent deosebit și pe gama de accesorii precum ceasuri și genți de mici dimensiuni. Astfel, printre cele mai comandate branduri se numără Paco Rabanne, Gucci, Carolina Herrera și Hugo Boss.
Cosul de produse - 300 de lei
Chiar dacă frecvența cu care aceștia achiziționează produse de styling și întreținere nu este atât de crescută precum în cazul femeilor, valoarea medie a coșului de cumpărături comandat de bărbați ajunge la 300 lei. Femeile, pe de alta parte dau și cate 500 de lei trimestrial pentru reînnoirea stocului de cosmetice.
Potrivit analizelor Sole Luxury Boutique, cei mai mulți bărbați care își comandă articole de îngrijire personală și accesorii provin din București, Cluj și Timișoara.