Pentru ea

#livesream #dominica margescu #eveniment #roxana voloseniuc

Tommy Hilfiger a gazduit primul eveniment de livestream shopping in Romania prezentat de Roxana Voloseniuc & Domnica Margescu

 

Tommy Hilfiger, reprezentat in Romania de SARKK SA, a gazduit primul eveniment Tommy de livestream shopping in Romania pe 2 decembrie si s-a desfasurat pe tommy.com, urmand un trend in plina expansiune la nivel global si reafirmand astfel spiritul inovator specific. Evenimentul Live Shopping a fost prezentat de doua dintre cele mai chic prezente din industria fashion, Roxana Voloseniuc, redactor-sef ELLE si Domnica Margescu, Fashion editor in cadrul aceleiasi publicatii.

Evenimentul live a fost un show digital interactiv de scurta durata, iar cele doua gazde au fost imbracate din cap pana in picioare cu piese Tommy Hilfiger. In plus, au avut ocazia sa prezinte item-urile lor preferate din colectia FW21 „Explorer Club”. Cu o experienta stilistica impresionanta si o pasiune incredibila fata de tot ceea ce inseamna cool si unic in lumea fashion, cele doua gazde nu au ezitat in a impartasi publicului tips & tricks pentru combinatii ideale atat pentru look-urile de dimineata, cat si de seara. Atmosfera efervescenta a show-ului a fost intregita prin prezenta a doi creatori de continut, Mimi si Ovidiu Muresanu, ambii pasionati in egala de masura de tot ceea ce tine de fashion si stil. Propunand look-uri versatile si confortabile in acelasi timp au oferit publicului impulsul necesar pentru o sesiune de shopping spontana ce s-a putut realiza printr-un singur click.

Roxana si Domnica, alaturi de invitatii lor, au condus discutia dincolo de ceea ce are de oferit Colectia FW21, oferind publicului prilejul de a descoperi valorile din spatele brand-ului American – incredibila misiune a lui Tommy Hilfiger de a crea moda prin care nimic nu se risipeste si toata lumea este bine venita (‘Waste Nothing and Welcome All’), ca parte din aganjamentul brand-ului de a construi un viitor mai sustenabil si mai incluziv pentru industria fashion. Cu o puternica componenta interactiva, Tommy Live Shopping a insemnat un dialog constant intre public si gazde. Publicul nu doar a aflat tot ce a dorit despre cele mai noi colectii TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, dar a avut parte si de o experienta de shopping cu totul speciala.

"Suntem foarte bucurosi ca Tommy Hilfiger continua sa fie un brand inovator care ofera o experienta de shopping revolutionara la nivel global. Cu siguranta accesul la o astfel de experienta de shopping va ajuta in construirea unui viitor dinamic, interactiv si extrem de provocator pentru industria fashion si nu numai." a spus Sylvie Gerogianni, Marketing, Communications & VM Manager Tommy Hilfiger.

Evenimentul Tommy Hilfiger de Livestream Shopping este disponibil pe tommy.com, astfel incat fiecare fan al brand-ului sa il poata viziona.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stil-feminin

Expertul Acasa.ro, Monica Zainescu, make-up artist

Experti Stil

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: La ce ma uit cand cumpar un palton, haina de iarna

Experti Stil

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: Catifea – manevra vestimentara de toamna

Experti Stil

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: Stilul clonat sau cum ajungi sa porti mereu si mereu aceeasi tinuta

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda, consultant de comunicare si stilist personal

Pune o intrebare

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Irina Markovits: Poate fi jeansul alb prietenul oricarei femei?

Sase jocuri educative de interior pentru iarna

Pune o intrebare