"Colectia capsula Tommy Jeans Looney Tunes® este o imbinare captivanta a doua branduri diferite de energie tinereasca si optimism hotarat”, a afirmat Tommy Hilfiger. "Suntem amandoi dedicati onorarii patrimoniului nostru, in timp ce il reimaginam constant cu un twist fresh potrivit prezentului. Acest spirit impartasit si expresia sa fac din colaborarea noastra o potrivire fireasca pentru urmatoarea generatie de fani din intreaga lume”.
Capsula Tommy Jeans Looney Tunes® este proiectata pentru moda strazii, aducand la viata pentru generatiile de azi personaje Warner Bros clasice. Prima campanie digitala, realizata in parteneriat, va prezenta animatii ce combina logo-ul Tommy Jeans cu personajele indragite de desene animate, inclusiv Bugs Bunny, Daffy Duck, Tweety Bird, Sylvester the Cat, Tasmanian Devil, Road Runner and Wile E. Coyote. Personajele legendare intruchipeaza valorile Tommy Jeans de a fi neinfricat, indraznet, divers si autentic. La fel ca fanii Tommy Jeans, acestea sunt legate de diferente, nu de similitudine.
Capsula prezinta o gama de modele proaspete si vibrante, inclusiv pulovere cu o croiala lejera in culori de gri, bleumarin si roz deschis, ce afiseaza logo-ul hibrid in fata si centru. Un hanorac decupat, saboti pentru piscina, rucsac, palarie de pescar si sapca de baseball impodobesc imprimeul all-over cu Looney Tunes® al capsulei. Pantofi sport, borsete, pantaloni de trening si jacheta din denim devin articole vestimentare atractive, in stilul strazii. Toate piesele sunt completari ideale in garderoba colectionarilor sociali si a creatorilor sociali - nativii digitali increzatori, hotarati.
Colaborarea se extinde intr-o linie dedicata Looney Tunes® pentru Copii, disponibila ca parte a capsulei. Pentru fete, o nuanta de albastru deschis pre-spalat, o salopeta din denim si un sacou din denim ofera stilul semnatura Tommy Jeans destinat modei de strada. Baietii se pot bucura de haine de casa moderne si elevate, sub forma de pantaloni de trening Looney Tunes®, pulovere pe gat si hanorace cu gluga. Tricourile si accesoriile cum ar fi borseta, rucsacul si palaria pot fi potrivite pentru toti.
Fotograful Jack Henry Bridgland a filmat campania capsula cu muzicieni emergenti din U.K., Jesse James Solomon si Joy Crookes. Artistul multimedia, Francois Dourlen, a creat o serie de imagini vizuale de campanie in stilul sau "smARTphone", in care Dourlen isi foloseste iPhone-ul pentru a suprapune in mod jucaus si fara probleme personaje de desene animate in situatii reale.