Pentru ea

#pass the mic # colectie toamna #toamna #moda

“Pass the mic” – campania de promovare a colectiei de toamna careia i s-au alaturat numeroase vedete

Tommy Hilfiger anunta lansarea campaniei Toamna 2021, “Pass the Mic”, cu Yara Shahidi, Anthony Ramos, Jack Harlow, Wizkid, Kim Soo-Hyun si DJ Cassidy. Ideea din spatele campaniei este aceea ca toata lumea are puterea de a contribui si de a schimba lumea, deoarece fiecare voce are ceva de spus. Alaturi de vocile diverse ale celor care fac parte din distributia campaniei, fanii brand-ului vor avea acces la platforma globala unde mesajele lor, menite sa inspire o schimbare, se pot face auzite si pot fi transmise astfel mai departe.

Concentrandu-se pe un subiect anume, fiecare talent ii inspira pe fani intreband: Ce te inspira sa faci diferenta? Ce ai spune daca ai stii ca esti ascultat? Ce te conduce spre viitor? Ce ai de spus?

  • Yara Shahidi (S.U.A.) despre Incredere. “Eu sunt parte din lumina. Eu sunt motivuI pentru care viitorul se arata atat de luminos.” Fiind una dintre cele mai populare prezente de la Hollywood, actrita premiata, producatoare si studenta a Universitatii Harvard, Yara isi foloseste vocea remarcabila si canalele social media pentru a intari conceptul de a fi maret, concentrandu-se pe Incredere.
  • Anthony Ramos (S.U.A.) despre Comunitate. “Schimbam lumea prin reimaginarea a ceea ce suntem, dar fara sa uitam vreodata de unde am pornit.” Castigator de Grammy si nominalizat la Emmy, cantaretul, actorul si starul viitorului Transformers: Rise of The Beasts, evidentiaza ideea de Comunitate prin sunetele sale senzoriale, versurile provocatoare si abilitatea nesfarsita de a spune adevarul.
  • Jack Harlow (S.U.A.) despre Angajament: “Cuvintele nu inseamna nimic daca nu sunt spuse cum trebuie.” Prin autenticitate, melodii apreciate si versuri inteligente, rapperul multi-premiat cu discuri de platina, nominalizat la GRAMMY, captiveaza publicul explorand Angajamentul.
  • “Wizkid” (Nigeria) despre Caracter: “Dupa cate incercari? Si totusi o iei de la capat.” Parte din generatia Y, pionier in divertismentul african, Ayo Balogun, compozitor si cantaret castigator de Grammy, exploreaza ideea de Caracter prin intermediul canalelelor sale de social media, extrem de bine dezvoltate.
  • Kim Soo-Hyun (Coreea) despre Schimbare: “Mica noastra miscare pentru viitor face valuri minunate si schimba lumea.” Cunoscut pentru rolurile sale din seriale si filme populare, vocea lui Kim continua sa ii inspire pe cei din jur, in timp ce evidentiaza Schimbarea printr-o atitudine optimista si sustinerea constanta a valorilor in care crede.  
  • DJ Cassidy (S.U.A.) despre “Pass the Mic”: “Pass the mic (Da microfonul mai departe) si impartaseste cu cei jur lumina ta. Fiecare om, fiecare voce, poate schimba lumea. Deci, tu ce ai de spus?”. Creatorul inovatoarei serii „Pass the Mic”, renumitul DJ Cassidy, creeaza un mix muzical iconic dand microfonul din casa in casa, transformand modul in care publicul experimenteaza muzica.

Campania s-a lansat pe 20 septembrie 2021, activarea dedicata faniilor brand-ului urmand sa fie live din 25 septembrie. Fiecare videoclip al campaniei se incheie cu unul dintre cei din distributie care spune: “Iti predau microfonul. Tu ce ai de spus?” Publicul va avea ocazia sa raspunda prin mesaj direct pe contul Instagram Tommy Hilfiger.

“Fiecare voce are puterea de a lumina lumea”, afirma Tommy Hilfiger. “Suntem aici, sa literalmente ‘Pass the Mic’ (sa dam microfonul mai departe), mai intai vocilor din campanie si apoi celor care ne urmaresc la nivel global, pentru a stimula schimbari semnificative si de lunga durata. Sunt mandru ca un grup atat de incredibil si divers reprezinta colectia Toamna 2021 si isi impartasesc vocile, pe platforma noastra.”

Campania “Pass the Mic” prin care se prezinta colectia Toamna 2021 Tommy Hilfiger, alaturi de cunoscuti ambasadori ai brand-ului, imbina perfect elementele moderne cu cele iconice. Bazandu-se pe ambitioasa misiune de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger, Waste Nothing si Welcome All, colectia Toamna 2021 Tommy Hilfiger este realizata folosind si mai multe metode si materiale sustenabile.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stil-feminin

Expertul Acasa.ro, Monica Zainescu, make-up artist

Experti Stil

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: La ce ma uit cand cumpar un palton, haina de iarna

Experti Stil

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: Catifea – manevra vestimentara de toamna

Experti Stil

Sfatul expertului

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Irina Markovits: Nu esti tu de vina, ci hainele

Expertul Acasa.ro, Irina Markovits

Pune o intrebare