Machiaj & Cosmetica

#cosmetice #crema de noapte # skincode # crema fata # crima hidratare

Secretul despre crema ta de fata pe care nu ti-l va spune nimeni, dezvaluit!

De cate ori nu te-ai dus la farmacie sau la un magazin de cosmetice, iar vanzatoarea ti-a recomandat o crema cu efect "instant"? Nu exista asa ceva, explica printul Niclas Massalsky, presedintele Skincode Elvetia, una dintre cele mai cunoscute companii de dermato-cosmetice din lume. 

Desi multi incearca sa te convinga de contrariu, Niclas Massalsky (foto) spune ca este imposibil ca o crema hidratanta sau antirid sa iti ofere efectul dorit pe loc. Chiar daca unele produse cosmetice au un efect de lifting sau de umplere, acesta este de moment, insa nu unul cu rezultate pe termen lung. Aflat in Romania pentru lansarea Cremei cu efect de lifting pentru gat si decolteu, acesta a explicat pentru cititoarele Acasa.ro la ce trebuie sa te astepti cu adevarat atunci cand iti cumperi o crema:

"In mod normal, o crema isi face vizibile efectele in trei saptamani-o luna. In cazul cremelor Skincode de hidratare, efectul este vizibil cam n doua saptamani, cel mai devreme. Nu trebuie sa aveti incredere cand cineva va spune ca efectul va fi instant, nu exista asa ceva, este nevoie de timp ca ingredientele sa lucreze. Dupa o luna, un produs bun care isi face treaba va da rezultate. Produsele care promit rezultate miraculoase in cateva zile nu fac altceva decat sa vanda vorbe. Tenul are nevoie de o perioada de 30 de zile pentru procesul de regenerare, tocmai de aceea e nevoie de timp. Insa este foarte important sa folosesti produsul potrivit pentru tipul tau de ten", a explicat printul Niclas Massalsky, fondatorul Skincode Elvetia. 

Manager al companiei de 16 ani, printul Massalsky explica si ce ar trebui sa avem in vedere cand cumparam un produs dermato-cosmetic: "Ce face acest produs sa fie diferit de restul produselor de pe piata, ce il face bun, care sunt calitatile lui si pentru cine este facut, pentru ce tip de ten, mai exact. Pentru ca nu toate produsele sunt bune pentru toata lumea. Fiecare produs este facut sa rezolve anumite probleme, pielea fetei este diferita de cea a gatului, cea din jurul ochilor la fel". 

Totodata, acesta spune ca miracolul ingredientelor naturale este de fapt o iluzie. Nu este suficient ca un produs sa contina ingrediente "naturale" pentru ca acesta sa fie si eficient. Mai mult, Niclas Massalsky spune ca Skincode se fereste chiar de eticheta de "produs natural", mai ales ca ingredientele folosite la prepararea cremelor sunt create in laborator cu multa migala. "Eu folosesc adesea o comparatie: ai o ciuperca naturala, dar otravitoare, si una creata in laborator, dar comestibila. Pe care o alegi? Noi suntem ciuperca bio-tech. De ce sa folosesti un sampon natural care miroase urat si nu are niciun efect pozitiv asupra parului tau? Doar pentru ca este natural? Si Skincode este natural, dar in sensul de naturalul din penicilina. Am luat practic o molecula dintr-un produs natural, dar am modificat-o de 100 de ori pana am obtinut ceva eficient pentru o anumita problema a pielii", a explicat printul cosmeticelor.  

De asemenea, brandurile mari, care insa nu sunt specializate pe anumite probleme ale pielii, nu sunt neaparat si de incredere doar pentru ca poarta un nume foarte cunoscut. "Cred ca brandurile ar trebui sa specializeze pe un produs, pe o linie de produse. Esti un produs de ingrijire a pielii, te axezi pe acest lucru. Lancome este un brand de make-up, YSL este de parfumuri, Chanel un brand asociat cu notiunea de fashion. Bvulgari a incercat cu o gama de cosmetice, insa a esuat pentru ca lumea nu a asociat brandul cu cosmeticele, ci cu parfumurile si bijuteriile", explica presedintele Skincode.

Prin urmare, atunci cand plecati la cumparaturi pentru frumusetea voastra, ganditi-va ca orice produs de ingrijire este mai bun decat niciunul, dar in alegerea celui potrivit, orientati-va dupa "secretele" uneia dintre cele mai respectate companii de profil din lume.  

 

 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Expertul Acasa.ro, Monica Zainescu, make-up artist

Experti Stil

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: La ce ma uit cand cumpar un palton, haina de iarna

Experti Stil

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: Catifea – manevra vestimentara de toamna

Experti Stil

Sfatul expertului

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: Cum iti adaptezi garderoba la zilele fierbinti de vara

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda, consultant de comunicare si stilist personal

Pune o intrebare