Pentru el

#trenduri #haine sport #tendinte

Cum sa fii mereu in trend chiar daca alegi imbracamintea sport

Tommy Hilfiger anunta lansarea celei de a treia colectii-capsula TommyXMercedes-Benz pentru barbati. Colectia se bazeaza pe parteneriatul de mai multi ani al designerului american cu echipa de Formula 1, Mercedes-AMG Petronas Formula One Team. Colectia de primavara 2020 imbina imbracamintea sport clasica americana a marcii Tommy Hilfiger cu expertiza tehnica inovatoare a castigatorului a 6 titluri de campion mondial la Formula 1™. Colectia va fi lansata in intreaga lume, incepand cu 2 martie 2020, in cateva reprezentante ale Mercedes-Benz si magazine Tommy Hilfiger si impreuna cu cativa parteneri de vanzari angro.

Campania TommyXMercedes-Benz Primavara 2020 celebreaza valorile comune ale designerului Tommy Hilfiger si ale echipei Mercedes-AMG Petronas F1 Team in ceea ce priveste arta artizanala de calitate, modelele industriale durabile si inovatia. incepand cu modele Kit Butler si Patrick Nodanche, campania a evidentiat principalele stiluri impreuna cu un model Mercedes-AMG G-63.

Colectia-capsula TommyXMercedes-Benz pentru barbati prezinta stiluri atemporale, incluzand pantaloni de tip chino, jachete de tip bomber si hanorace cu gluga, cu o tusa rafinata si personalizata si elemente tehnice, cum ar fi finisaje, perforatii, benzi cauciucate, tricouri polo cu embleme cusute si inchizatori cu scai adaptate diferitelor conditii meteorologice, precum si tricouri cu proprietati termice datorita agentului de finisare miDori® bioWick aplicat pe tesaturi pentru absorbtia umiditatii si uscare rapida, in timp ce amestecul de bumbac si Sorona® ofera o senzatie moale puloverelor. Paleta de culori rosu, alb si bleumarin este completata cu gri deschis si albastru deschis, iar steagul iconic Tommy Hilfiger si steaua in trei colturi reprezentand emblema Mercedes-Benz se evidentiaza printr-o executie ingenioasa. Banda-semnatura Tommy Hilfiger pastreaza acelasi aspect minimalist pe margini si pe mansete, iar captuselile de culoare albastru aprins cu steaua in trei colturi adauga o tusa neasteptata articolelor clasice de imbracaminte de exterior. O colectie simpla si rafinata pentru barbatul Tommy Hilfiger modern.

Incepand cu sezonul 2018, Tommy Hilfiger a devenit partenerul oficial pentru imbracaminte al echipei Mercedes-AMG Petronas Formula One Team, bazandu-se pe traditia sponsorizarii in domeniul sportului pe care Tommy Hilfiger a imbratisat-o inca de la fondarea marcii sale. Parteneriatul cu cea mai buna echipa de Formula 1™ din lume si principalul inovator in domeniul automobilelor evidentiaza viziunea lui Tommy Hilfiger de a-si imbunatati si extinde permanent marca pe principalele piete pentru o noua generatie de consumatori Tommy Hilfiger.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Expertul Acasa.ro, Monica Zainescu, make-up artist

Experti Stil

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: La ce ma uit cand cumpar un palton, haina de iarna

Experti Stil

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: Catifea – manevra vestimentara de toamna

Experti Stil

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Irina Markovits: Nu esti tu de vina, ci hainele

Expertul Acasa.ro, Irina Markovits

Pune o intrebare

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului