Deviza brandului a ramas aceeasi, de la lansare si pana in prezent conform careia “inovatia se stabileste prin traditie” reusind prin acest tel sa devina membra a Swatch Group, cel mai mare producator si distribuitor de ceasuri din lume. Cu o gama larga si variata de produse de calitate foarte buna, compania a reusit sa castige numerosi admiratori ce cauta modelele de ceasuri Tissot pentru tehnologie, materiale, design si precizie.
De la inceput, producatorii au vrut sa tinteasca cat mai sus, fabricand initial ceasuri de buzunar, care au avut un succes fenomenal in Rusia anului 1858, continuand cu ceasuri barbatesti si mai tarziu deschizand piata si pentru modelele de dama, care s-au bucurat de o foarte mare cerere.
Vanduta in peste 16.000 puncte de vanzare in intreaga lume, gama Tissot ofera o selectie variata de ceasuri care se potrivesc tuturor gusturilor si nevoilor functionale. In momentul de fata, in Europa detin primul loc in preferintele celor ce poarta ceasuri de mana iar de-a lungul timpului numeroase personalitati au ales sa se afiseze cu modele din colectia brand-ului.
Asadar, cei ce detin marca se pare ca au descoperit reteta succesului care a transformat mica afacere din oraselul Le Locle intr-o companie de renume international prezenta in 160 de tari.
Advertorial