Sunt fie acolo, in fata ta, dar deja nu le mai vezi, fie le-ai pus "undeva bine", caci poate intr-o zi o sa vrei sa le porti din nou sau iti vor veni din nou bine. Doar ca a trecut deja ceva vreme de cand nu te-ai mai atins de ele si poate e cazul sa fii sincer cu tine si sa recunosti ca nu mai sunt ce trebuie. Ca nu iti mai aduc bucurie si ca le tii doar asa, pentru ca nu iti vine sa renunti la ele sau pentru ca nu stii ce sa faci cu ele.
Traim nu doar o perioada a fast food-ului, dar si a "fast fashion-ului", ceva cat se poate de caracteristic consumerismului. Colectiile nu se mai schimba doar de doua ori pe an, ci sunt magazine in care poti gasi lucruri noi de la o saptamana la alta. Iar daca vrei sa fii la moda… ei bine, trebuie sa te conformezi. Mai mult decat atat, fast fashion inseamna si o calitate din ce in ce mai proasta a materialelor folosite. Doar ai vazut cum hainele de la H&M se scamoseaza si dupa prima purtare. Dar sunt ieftine, nu? Da, la fel ca burgerul de la McDonald’s. Si imi vine acum in minte si sloganul PEPCO – "mai mult cu mai putin!". Am crezut si eu in asta, nu sunt ipocrita. si nici nu vreau sa par superioara cand va spun ca acum vreo doi ani mi-am dat seama cafericirea sta, de fapt, in "mai putin si bun". Dar asta s-a intamplat.
Citeste mai multe pe obratila.ro