Machiaj & Cosmetica

# L'Oreal reinventeaza viitorul # inteligenta artificiala #L'Oreal

L'Oreal reinventeaza viitorul frumusetii cu ajutorul inteligentei artificiale

L'Oreal reinventeaza viitorul frumusetii cu ajutorul inteligentei artificiale si lanseaza in Romania primul serviciu de evaluare personalizata a pielii cu tendinta acneica.

L'Oreal Romania lanseaza prin Divizia de Cosmetica Activa primul serviciu de evaluare personalizata a pielii cu tendinta acneica – Effaclar SPOTSCAN – creat cu ajutorul inteligentei artificiale si dezvoltat impreuna cu medici dermatologi. Astfel, grupul L'Oreal aduce mai aproape de consumatori expertiza dermatologica si tehnologia de ultima generatie.

Dezvoltat impreuna cu medici dermatologi de renume pentru a oferi cele mai bune solutii pentru tenul gras cu tendinta acneica, Effaclar SPOTSCAN vine in intampinarea problemei cu care se confrunta 80% dintre adolescenti si 40% dintre adulti: acneea. Conform statisticilor, 71% dintre adolescentii cu acnee au sentimente de stima de sine scazuta si timiditate din cauza acestei afectiuni, in timp ce 21% dintre adolescentii cu acnee considera ca scoala este o mare provocare.

„Strategia de inovare a grupului L'Oreal in sfera tehnologiei este construita in jurul cunoasterii si a ascultarii nevoilor diferite ale oamenilor din intreaga lume. Effaclar SPOTSCAN este raspunsul nostru la o serie de fapte reale: timiditatea persoanelor care au piele cu tendinta acneica, traiul in „epoca selfie-urilor” - cu totii ne facem poze si, sa recunoastem, cu totii verificam mai intai internetul pentru solutii legate de sanatate inainte de a vizita un medic specialist. Effaclar SPOTSCAN este o aplicatie care functioneaza pe baza selfie-urilor si care identifica pielea cu tendinta acneica si nevoile individuale ale acesteia, oferind fie recomandari pentru o consultatie dermatologica, fie una dintre cele 5 rutine Effaclar. Aplicatia permite, de asemenea, monitorizarea evolutiei tenului. Tot ce trebuie sa faci este sa continui sa incarci poze, iar aplicatia va continua sa invete nevoile tale individuale”, a declarat Raluca Duta, Digital Manager L’Oreal Romania.

„Credem ca tehnologia, frumusetea si pielea sanatoasa merg perfect impreuna. De aceea, este responsabilitatea noastra, in calitate de lider al industriei cosmetice, sa reinventam ritualul de ingrijire pentru consumatorii nostri. Effaclar SPOTSCAN se lanseaza in urma unor serii de inovatii care combina tehnologia cu expertiza medicala pentru a ajuta consumatorii sa aiba o piele mai sanatoasa”, a declarat Natalyia Syerikova, General Manager al Diviziei de Cosmetica Activa L´Oreal Romania.

Primul serviciu de evaluare personalizata a pielii cu tendinta acneica: Effaclar SPOTSCAN

Din dorinta de a oferi solutii persoanelor care au un ten cu tendinta acneica, La Roche-Posay, parte din Divizia de Cosmetica Activa a companiei L'Oreal, a adus pe piata din Romania un serviciu revolutionar, creat cu ajutorul inteligentei artificiale si dezvoltat impreuna cu medici dermatologi.

Aplicatia a fost creata in urma unor cercetari complexe, cu o perioada de perfectionare de peste doi ani. Effaclar SPOTSCAN are un algoritm patentat, co-dezvoltat si validat de catre dermatologi, o baza de date complexa, care include mai mult de 6.000 de fotografii ale tuturor etniilor, iar imaginea exacta este aprobata de renumiti experti in acnee.

Effaclar SPOTSCAN functioneaza in trei pasi:

  1. Identifica gradul de severitate al acneei, iar in cazul in care gradul ajunge la nivelul 2, recomanda consultarea medicului dermatolog.
  2. Ofera o rutina personalizata de ingrijire a tenului si sfaturi personalizate in functie de severitate.
  3. Monitorizeaza aspectul tenului si poate fi un simulator al evolutiei aspectului pielii, pentru a vedea ce rezultate sunt asteptate.

Cu toate acestea, Effaclar SPOTSCAN nu inlocuieste consultatia unui dermatolog, iar rezultatele generate nu reprezinta un diagnostic medical.

Inovarea si cercetarea – pilonii de baza ai grupului L'Oreal

Inovatia si cercetarea se numara printre pilonii de baza pe care s-a construit grupul L’Oreal, fondat de un cercetator in urma cu peste 100 de ani.

Echipele de cercetare si inovare ale L'Oreal folosesc constant tehnologia de ultima ora si isi dezvolta permanent cunostintele de fiziologie a tipurilor de piele si par din intreaga lume pentru a satisface nevoile tuturor si, mai ales, pentru a dezvolta produsele si sistemele inovatoare ale viitorului.

Consumatorii sunt ascultati si observati atent, iar clima din locurile in care traiesc este studiata tocmai pentru a intelege mai bine ritualurile de infrumusetare si pentru a inventa frumusetea de maine cu ajutorul tehnologiilor digitale.

Cand diversitatea tipurilor de frumusete inspira stiinta

Inovatiile lansate in cadrul grupului L'Oreal sunt diverse si au inspirat de-a lungul timpului milioane de consumatori din intreaga lume.

La Roche-Posay este unul dintre brandurile care conduc calatoria „Connected Beauty” prin lansarea, la nivel international, a unor sisteme inovatoare precum: My UV patch – plasture care masoara nivelul de raze ultraviolete la care ne expunem; My Skin Track UV – senzor care masoara expunerea la raze UV, poluare, polen si umiditate; My Skin Track pH – senzor care permite masurarea nivelului de pH al pielii.

L'Oreal Professionnel a lansat, de asemenea, aplicatia Style My Hair care permite testarea unor coafuri si culori noi de par, folosind realitatea augmentata.

Totodata, brandul NYX Professional Make-Up detine o camera care permite identificarea nuantei de ten, iar brandul Kerastase a lansat aplicatia Kprofile – pentru diagnosticarea parului in salon. Cu ajutorul camerei Kcamera, care permite marirea imaginilor de pana la 500x, se poate observa in profunzime starea parului si a scalpului.

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din machiaj-cosmetica

Expertul Acasa.ro, Monica Zainescu, make-up artist

Experti Stil

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: La ce ma uit cand cumpar un palton, haina de iarna

Experti Stil

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: Catifea – manevra vestimentara de toamna

Experti Stil

Sfatul expertului

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: Stilul clonat sau cum ajungi sa porti mereu si mereu aceeasi tinuta

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda, consultant de comunicare si stilist personal

Pune o intrebare