Machiaj & Cosmetica

#crestere par #alimentatie #alimente #par #ingrijire par

7 alimente care iti fac parul sa creasca mai repede

Fie ca incerci sa repari o tunsoare ratata sau vrei cu tot dinadinsul sa ai parul lung exista cateva trucuri cu ajutorul carora poti spori viteza cu care creste podoaba capilara. Multe dintre ele tin de alimentatie. Iata, asadar, ce trebuie sa mananci daca vrei sa ai parul lung rapid.

1. Somonul

Somonul este bogat in proteine si in vitamina D, care ajuta la dezvoltarea firelor de par. Contine insa si acizi grasi Omega-3 care sunt necesari pentru mentinerea sanatatii parului. In cazul in care nu iti place pestele, trebuie sa stii ca acizi grasi Omega-3 se gasesc si in avocado sau in nuci.

2. Ardeiul gras galben

Ardeiul gras galben are de cinci ori mai multa vitamina C decat portocala. O veste buna daca te gandesti ca acest antioxidant intareste foliculii firului de par si previne despicarea acestuia.

3. Ouale

Ouale sunt o sursa importanta de proteine, dar si biotina, zinc, seleniu, sulf, fier si vitamina B12 necesare pentru sanatatea parului, dar si a organismului. Include ouale de cel putin doua ori pe saptamana in dieta ta si vei observa ca parul tau este mai puternic, mai stralucitor si... mai lung intr-un timp scurt.

4. Semintele de floarea soarelui

Un pumn de seminte de floarea soarelui este suficient pentru a spori vitamina D din organism, ceea ce va creste fluxul sangvin la nivelul scalpului determinand in acest fel cresterea mai rapida a firelor de par.

5. Cartofii dulci

Cartofii dulci sunt o sursa importanta de beta-caroten, pe care organismul o transforma in vitamina A. Aceasta stimuleaza cresterea parului, insa il mentine si puternic si sanatos.

6. Carnea de pasare

Consuma carne bio de pasare. Acesta este importanta in dieta pentru aportul de proteine, zinc si vitamine din grupul B. Toate acestea sunt necesare pentru un par puternic si bogat.

7. Migdalele

Migdalele au un continut ridicat de biotina, ceea ce va face parul sa creasca mai repede, mai gros si mai puternic. O ceasca de migdale contine aproape o treime din necesarul zilnic de biotina al organismului.

Sursa foto: auslandish.com

  •   2015-02-05
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Gabriela Jianu

Vezi toate articolele

Articole din machiaj-cosmetica

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Irina Markovits: Poate fi jeansul alb prietenul oricarei femei?

Sase jocuri educative de interior pentru iarna

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: 15 idei si trucuri de organizare a garderobei

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda, consultant de comunicare si stilist personal

Pune o intrebare